دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1397 - 12:58

مجله برتر ششمین جشنواره فرهیختگان را بشناسیم

مجله International Journal of Nano Dimension منتشر شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به‌عنوان مجله برتر ششمین جشنواره فرهیختگان معرفی شد.
کد خبر : 348275
photo_۲۰۱۸-۱۲-۳۰_۱۱-۲۶-۲۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، فصلنامه International Journal of Nano Dimension منتشر شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن که در مؤسسه تامسون رویترز در سال 96 نمایه شده بود در ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی سال 97 به‌عنوان مجله برتر معرفی و مفتخر به دریافت لوح سپاس شد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه این مجله از سال 2010 فعالیت  خود را آغاز کرده و در آن مقالات مروری و علمی ـ پژوهشی در همه حوزه‌های نانوفناوری مربوط به محققان برجسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف و معتبر دنیا و ایران چاپ شده است، بیان کرد: فصلنامه (International Journal of Nano Dimension) به همت اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به مدیرمسئولی بابک صادقی و سردبیری خلیل پورشمسیان منتشر می‌شود.


علی جوانمرد اظهار کرد: اعضای هیأت علمی برجسته برخی از دانشگاه‌های کشور و دانشگاه‌های خارجی از کشورهایی مانند چین، آمریکا، ترکیه، استرالیا، کره جنوبی و ... به‌عنوان عضو هیأت تحریریه با این مجله همکاری می‌کنند. این مجله به‌صورت فصلنامه بوده و تاکنون 19 جلد مشتمل بر 83 شماره که حاوی 800 مقاله اصلی و 10 مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.


به گزارش آنا، مقالات پس از ثبت‌نام نویسندگان و ارسال آن از طریق سایت www.ijnd.ir توسط محققان و اعضای برجسته هیأت علمی داخل و خارج از کشور داوری این مقالات انجام و نتیجه به نویسندگان اعلام می‌شود.


انتهای پیام/4078/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته