دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1397 - 16:29
قائمی‌امیری خبر داد:

شهرداری برای حل مشكل اعضای سازمان‌های بدهكار به صندوق ورود کند

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: شهرداری برای حل مشكل اعضای سازمان‌های بدهكار به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری ورود کند.
کد خبر : 352245

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، محمد قائمی‌امیری در حاشیه حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران که به پرسش‌های اعضای این صندوق پاسخ می‌گفت، تصریح کرد: متأسفانه همچنان بیشترین مطالبات و شکایات اعضا مربوط به سازمان‌هایی است که سهم صندوق ذخیره را از حقوق کارکنانشان کسر می‌کنند اما به حساب این مؤسسه واریز نکرده‌اند، به همین دلیل نیز صندوق ذخیره قادر به پرداخت مطالبات کارکنان آن‌ها نیست.


وی افزود: صندوق ذخیره برای وصول بدهی کارکنان سازمان‌های بدهکار پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که از جمله  آن اقداماتی است که اخیراً صورت گرفته است.


مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره  کارکنان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این رابطه با شهرداری تهران مکاتباتی انجام شده است که امیدواریم با درایت شهردار این مشکل حل شود.


قائمی‌امیری بخش دیگری از تماس‌های اعضا را نیز مربوط به تعیین تکلیف سود سپرده‌های زرین ذکر و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و ارسال گزارش‌های لازم برای مراجع ذی‌ربط تا پایان بهمن ماه پرداخت سود سپرده‌های زرین نیز تعیین تکلیف خواهد شد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته