دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1397 - 10:32
رحمانی در گفتگو با آنا:

سقوط بهمن در چالوس/ با تلاش راهداری مسیر بازگشایی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع بهمن در محور چالوس خبر داد و گفت: مردم در نقاط برفگیر و احتمال بهمن توقف نکنند.
کد خبر : 352065
77.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به بارش برف در برخی از محورهای کشور اظهار کرد: استان‌های غربی و شمال غربی کشور بیشتر از سایر استان‌ها متأثر از برف و کولاک هستند لذا به هموطنان توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و اگر هم قصد سفر به محورهای کوهستانی دارند حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند.


وی با اشاره به بارش سنگین برف در محور چالوس از صبح امروز گفت: به‌دلیل بارش سنگین برف در محور چالوس، در منطقه پیچ سرهنگ شاهد وقوع بهمن بودیم لذا این منطقه مسدود شد اما با تلاش راهداری و مأموران راهور استان البرز این مسیر در حال حاضر بازگشایی شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وقوع بهمن تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: با توجه به بارش سنگین برف در محور چالوس، هموطنان در محدوده‌های برفگیر محور چالوس نظیر سه‌راه دیزین توقف نکنند.


رحمانی در پایان گفت: هموطنانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی دارند حتماً زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و تغذیه کافی داشته باشند تا در صورت معطلی در محورهای برفگیر با مشکل مواجه نشوند؛ همچنین رانندگان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطلاع کسب کرده و بعد از آن، حرکت خود را آغاز کنند؛ هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی جاده‌ها و مسدود بودن محورها با شماره تلفن 88055555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته