دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1395 - 13:27

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران

جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران برای بررسی بارش برف و کولاک در شهرستان های دماوند و فیروزکوه و انسداد محورهای مواصلاتی به ریاست استاندار تهران تشکیل شد.
کد خبر : 156098

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه که اسماعیل نجار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشور نیز حضور داشت مشکلات و اقدامات انجام شده در ستادهای بحران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه مورد بررسی قرار گرفت.


در این جلسه مصوب شد جمعیت هلال احمر هر چه سریع تر گروه امداد و نجات کوهستانی خود را به همراه تجهیزات و سگ‌های زنده یاب به روستای مبارک آباد آبعلی و محل سقوط بهمن اعزام کند.


همچنین مصوب شد یک فروند هلی کوپتر امداد و نجات نیز برای اقدامات احتمالی به منطقه اعزام شود.


در جلسه ستاد بحران استان تهران تصویب شد که ستادهای بحران محلی ضمن پیگیری مستمر اقدامات دستگاه‌های اجرایی با ارسال گزارش‌های لحظه به لحظه زمینه پیگیری اقدامات لازم از طریق ستاد مدیریت بحران استان تهران را فراهم کنند.


در این جلسه همچنین مصوب شد شهرداری‌های دماوند، فیروزکوه، آبسرد، رودهن، بومهن و پردیس تا پایان عملیات امداد و نجات همه امکانات و تجهیزات خود را برای کمک به در راه ماندگان بسیج کنند.


در جلسه امروز همچنین شرکت توزیع برق نواحی استان موظف شد هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای تامین برق روستای مبارک آباد و اطراف آن قبل از تاریک شدن هوا انجام دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اسماعیل نجار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته