دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جرج لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی شد

جرج لیکنز عصر امروز با مدیران باشگاه تراکتورسازی به توافق دست‌ یافت تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
کد خبر : 351999
01372467.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی گزینه‌های مورد نظر در نهایت جرج لیکنز را برای هدایت سرخ پوشان انتخاب کرد.


سرمربی جدید تراکتورسازان با یک دستیار در تبریز حاضر خواهد شد. لیکنز به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود؛ وی در حدفاصل سال های 1999 تا 2010 در تیم‌های باشگاهی بلژیک به مربیگری پرداخت و در یک مقطع هم به حاشیه خلیج فارس رفت و به عنوان سرمربی الهلال عربستان کار کرد.


سال 2010 اما مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک بار دیگر لیکنز را به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور برگزیدند و دو سال دیگر هدایت این تیم به او سپرده شد. در این سال‌ها لیکنز بازیکنان جوان زیادی را در تیم ملی بلژیک بازی داد و توانست نفرات زیادی را به فوتبال جهان معرفی کند. به همین خاطر از او در برخی رسانه‌های بلژیکی به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال این کشور یاد می‌شود. 


لیکنز بعد از سال 2012 نیز به تیم براگ بلژیک رفت و سپس هدایت تیم ملی تونس را برعهده گرفت. در یک مقطع نیز سرمربیگری تیم الجزایر به او سپرده شد. این مربی در 4 ماه گذشته هدایت یک تیم فوتبال ساحلی در تونس را برعهده داشت و حالا با این کارنامه پربار به تراکتور آمده تا در سالی که ستاره‌های زیادی پیراهن سرخ‌پوشان تبریز را برتن می‌کنند، بتواند این تیم را در کورس قهرمانی حفظ کند.


او در سال 2017 با الهلال عربستان قهرمان مسابقات باشگاهی کشورهای عرب‌زبان شده و با تیم‌های باشگاهی بلژیک نیز چند قهرمانی و عناوین خوب به دست آورده است. 


انتهای پیام/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته