دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود یاوری در گفتگو با آنا؛

ویتنام، تمرینی خوب قبل از بازی با عراق است/ با کی‌‌روش ضرر نکردیم

سرمربی پیشین تیم‌ ملی فوتبال گفت: رویارویی با تیم‌‌های شرق آسیا دردسر کمتری نسبت به تیم‌‌های غرب آسیا دارد.
کد خبر : 351490
13971017001282636824963862443984_19156_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمود یاوری درباره شرایط کنونی تیم ملی و بازی امروز ایران با ویتنام گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و مسابقه با ویتنام هم مثل دیدار با یمن، تدارکاتی خوب برای بازی حساس ایران مقابل عراق است.


وی درباره بازی قبلی ایران خاطرنشان کرد: چرخه تاکتیکی تیم ملی در بازی با یمن به‌خوبی کار خود را انجام داد. شاید عده‌ای بگویند که گل اول ایران در زمان مناسبی به‌ثمر رسید اما نتیجه تیم‌ملی حاصل عملکرد مناسب در طول بازی بود. به هر حال طبیعی است که کی‌روش بعد از این مدت طولانی، به خوبی شرایط ایران و رقبا را شناخته باشد و با زحمت و برنامه‌ریزی مناسب، چنین نتیجه‌ای توسط تیم رقم بخورد.


سرمربی پیشین تیم ملی درباره شرایط ایران در مراحل بعدی مسابقات بیان کرد: به عقیده من، در این مسابقات رویارویی با تیم‌های شرق آسیا دردسر کمتری نسبت به تیم‌های غرب آسیا دارد. مثلا در همان دیدار افتتاحیه همه دنیا دیدند که پنالتی میزبان اصلاً پنالتی نبود اما داور به سود میزبان سوت زد. این انتظار وجود دارد که رویارویی با تیم‌های عربی با حاشیه‌هایی همراه باشد. همان‌طور که قبلاً هم این اتفاقات برای ما رخ داده است. اما در بازی با شرقی‌ها بچه‌ها بدون استرس تنها به بازی فکر می‌کنند نه مسائل حاشیه‌ای.


یاوری درباره آینده کی‌روش در تیم‌ملی خاطرنشان کرد: قطعاً ما با کی‌روش ضرر نکرده‌ایم ولی این مربی هزینه بالایی برای ما داشته و اگر بتوانیم این هزینه را پرداخت کنیم، خوب است که کار با او ادامه پیدا کند. مشخصاً طی این سال‌ها اعتبار فوتبال ما در جهان و به‌خصوص در آسیا بالاتر رفته است و نمونه آن را در جام جهانی و مسابقه با تیم‌های اسپانیا و پرتغال و برد مقابل مراکش دیدیم. حالا پس از گذشت هشت سال، این انتظار را داریم که کی‌روش تیم ملی را قهرمان آسیا کند و اگر چنین اتفاقی بیفتد، نشان می‌دهد که بی جهت چنین هزینه‌ای را متقبل نشده‌ایم. فراموش نکنیم که تیم‌ملی حاصل لیگ است و کی‌روش به خوبی از بازیکنان پرورش‌یافته در لیگ استفاده کرده است.


انتهای پیام/4051/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته