دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1397 - 12:29
با صدور بیانیه‌ صورت گرفت؛

تقدیر 241 نماینده مجلس از خدمات قاضی‌زاده‌هاشمی

241 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از خدمات حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حوزه سلامت تقدیر کردند.
کد خبر : 350959

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه صحن علنی امروز مجلس بیانیه 241 نماینده در تقدیر از اقدامات حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حوزه سلامت را قرائت کرد.


در بیانیه نمایندگان مجلس به وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: حضور مؤثر و مستمر و خالصانه شما به‌عنوان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشكی در اقصی نقاط كشور به‌ویژه مناطق مرزی سبب به ثمر نشستن طرح‌ها و پروژه‌های متعدد نظام سلامت به كام شریف مردم ایران بوده است و خاطرات حركات جهادی اوایل انقلاب را در اذهان زنده كرد.


این بیانیه می‌افزاید: خدمت‌گزاری بی‌منت، قوام با صداقت و تلاش خستگی‌ناپذیرتان موجی از امید و رضایت را در میان آحاد جامعه فراهم كرد و در این قریب 6 سال كه به عنوان خادم ملت و معتمد نمایندگان در سنگر بهداشت و درمان قرار داشتید به وضوح حركت به سمت آرمان‌ها و اهداف سیاست‌های كلان و نظام سلامت مشهود بوده است.


بیانیه نمایندگان مجلس اضافه می‌کند: در دوران مسئولیت شما در وزارت بهداشت هر طرحی را چنان بدیع در جهت ارتقای سلامت درانداخت كه افق درخشان در برابر ملت شریف ایران ایجاد كرد كه ملت ایران آثار بی‌بدیل آن را در زندگی درک و لمس كردند و تاریخ گواهی خواهد داد دوران تنگناها و ناملایمات اقتصادی و تحریم همه‌جانبه جهان استکبار خدمات وزارت بهداشت با مدیریت جهادی منجر به وقوع انقلابی عظیم در عرصه سلامت شد.


در بیانیه تأکید شد: شما در مسیر خدمت پایمردی کردید و الگوی مثال‌زدنی از مدیریت جهادی را به جوانان این مرز و بوم معرفی كردید، لذا بر اساس آموزه‌های دینی و به واسطه خدمات و زحمات زیاد شما از درگاه خداوند منان خواستار موفقیت روزافزون هستیم.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته