دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 12:09
رئیس دانشگاه اهواز:

انعکاس دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در اولویت باشد

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ارتباط دانشگاه با جامعه از ضرورت‌های امروز است و این ارتباط باید هر روز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 349718
khajeh.JPG.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه شهیدچمران اهواز، غلامحسین خواجه در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت  علمی دانشگاه اظهار کرد: انعکاس اخبار و دستاوردهای نهادها از جمله دانشگاه‌ها باید بر مبنای صحت و بر اساس واقعیت‌ها باشد و نباید در انعکاس آنها اغراق شود.


خواجه افزود: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، نقش رسانه‌ها در انعکاس دستاوردها از جمله در حوزه آموزش عالی و اخبار علمی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور بسیار حائز اهمیت است.


وی ادامه داد: انعکاس درست اخبار و دستاوردهای سازمان‌ها و نهادهای مختلف به ویژه دانشگاه‌ها، به حضور خبرنگاران حرفه‌ای و علمی در دانشگاه نیاز دارد که با مسائل و دستاوردهای این حوزه به خوبی آشنا باشند که البته در شرایط فعلی خبرنگارانی که به نحو احسن اخبار پژوهشی دانشگاه را منعکس کنند، معدود است.


نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور سیدضیا هاشمی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.


انتهای پیام/4107/4113/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته