دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 12:25
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز:

مردم باید تاوان تجربه‌های ناموفق دولتمردان را پس دهند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امید به اروپا غلط است و این مسئله را در برجام شاهد بوده‌ایم و در FATF نیز آن را تکرار کردیم و نمی‌دانیم مردم تا کی باید نتیجه این تجربه کردن‌های اشتباه دولتمردان را پس دهند.
کد خبر : 318864
IMG_7191 Small.JPG

مهدی طرفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: از صحبت‌های رئیس‌جمهور این نتیجه حاصل می‌شود که تجربه برجام کارساز نبوده است و FATF نیز نتیجه‌ای غیر از آن در بر نخواهد داشت.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه افزود:  چهار سال از عمر کشور بر سر برجام تلف شد و نتیجه‌ای نیز در برنداشت و این در حالی است که با ورود FATF دامنه این مشکلات افزایش می‌یابد.


وی تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی هم این انتظار می‌رفت که این مسئله را نپذیرد زیرا امیدش به برجام بود و در مورد FATF نیز اشتباه عمل کرد اما امیدواریم که به سرنوشت برجام منتهی نشود.


طرفی در ادامه افزود: امید بستن به کشورهای اروپایی غلط در غلط است و این مسئله را در برجام شاهد بوده‌ایم و در بحث FATF نیز آن را تکرار کردیم و نمی‌دانیم مردم تا کی باید نتیجه این تجربه کردن‌های اشتباه دولتمردان را پس دهند.  امیدواریم کشور به سمت جلو حرکت کند اما این موضوع وقتی محقق خواهد شد که کار جهادی باشد و دولتمردان جهادی پای‌کار بمانند و تلاش کنند مشکلات را برطرف کنند.


انتهای پیام/4071/4087/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: FATF
ارسال نظر
هلدینگ شایسته