دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1397 - 01:45
طرفی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

برگزاری اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران در اروندکنار و باغملک/ دعوت از فردوسی‌پور برای حضور در اردو‌ها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز گفت: از عادل فردوسی پور دعوت کرده‌ایم که برای شرکت در اردوی جهادی باغملک و برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان ما را همراهی کند؛ اما هنوز هیچ پاسخی از جانب این مجری محبوب دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر : 305172

مهدی طرفی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه اهواز از عادل فردوسی پور برای شرکت در اردوی جهادی باغملک و حضور در جام فوتبال کودکان این مناطق دعوت به عمل‌آورده؛ اما هنوز از سوی مجری برنامه 90 هیچ پاسخی دریافت نکرده است.


طرفی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشگاه چمران اهواز ادامه داد: اردوهای جهادی در این دانشگاه در دو بازه زمانی، یعنی در اسفند و اواخر شهریور دانشگاه برگزار می‌شود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز در ادامه افزود: دو منطقه اروندکنار و باغملک سیدون به عنوان مناطق هدف این اردوها انتخاب شده‌اند.


وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در لیست برنامه‌های این اردو قرار دارد، برگزاری مسابقات جام فوتبال برای نوجوانان و دانش آموزان است و به همین دلیل برای اجرای بهتر این مسابقات تصمیم گرفتیم از عادل فردوسی پور برای شرکت در این اردو دعوت به عمل آوریم.


طرفی با اشاره به اینکه این دعوت اهداف دیگری نیز در بردارد، ادامه داد: در حال حاضر، دغدغه مردم خصوصاً در مناطق محروم، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و این مسئله نباید از چشم مجریانی که در تلویزیون محبوبیت دارند، دور بماند. با این دعوت تلاش داریم تا این مشکلات بیشتر منعکس شود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز اظهار کرد: از سوی دیگر می‌خواهیم این مسئله بیشتر تبیین شود که مردم در حال حاضر دچار مشکلات مالی هستند و حضور یک فوتبالیست با چهره شاخص جهانی که با قبول صدها هزار دلار دعوت می‌شود و حضورش سبب می‌شود که میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج شود، به‌هیچ‌عنوان در اولویت نیازهای مردم قرار ندارد و باید مشکلات مردم از نزدیک لمس شود.


وی با اشاره به اینکه هنوز این دعوت اجابت نشده است، ادامه داد: با وجود تماس‌های مکرر و ارسال دعوت‌نامه رسمی هنوز پاسخی از سوی این مجری خوب کشورمان دریافت نکرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته