دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 11:28

عضو مجلس نمایندگان در پی استیضاح ترامپ

عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا بعد از ادای سوگند اعلام کرد که روند استیضاح دونالد ترامپ را کلید خواهد زد.
کد خبر : 349696
Rashida-Tlaib-Just-Sent-‘Racist’-Trump-To-The-Frying-Pan-780x405.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دیلی میل، رشیده طالب در آغاز به کار دور جدید کنگره آمریکا مراسم تحلیف را با قرآن کریم به جا آورد. 
وی که از خانواده‌ای فلسطینی تبار بوده و در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده از دیترویت به مجلس نمایندگان راه پیدا کرده است. طالب در اولین اظهارنظر خود بعد از ادای سوگند اعلام کرد که روند استیضاح دونالد ترامپ را کلید خواهد زد.


ترامپ نیز در واکنش به سخنان این عضو مجلس نمایندگان، گفت: نمی‌توان فردی را استیضاح کرد که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. من در دو سال اول ریاست‌جمهوری‌ام بیش از همه روسای جمهور و همه دولت‌های تاریخ آمریکا کار کرده‌ام.


رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: در جلسه با سران دموکرات‌ها درباره مسئله استیضاح صحبت کردم و از آنها پرسیدم که فایده استیضاح چیست. نانسی پلوسی در جواب من گفت که ما به دنبال استیضاح نیستیم.


رشیده طالب نیز در جواب ترامپ گفت: من همیشه این‌گونه بوده‌ام. من از قلدرها خوشم نمی‌آید و با آنها برخورد می‌کنم. به شما می‌گویم که من دچار تزلزل نمی‌شوم و همه این را می‌دانند. نمی‌خواهم از مقابله با بزرگ‌ترین قلدری که می‌شناسم (ترامپ) عقب‌نشینی و باید با او مقابله کنم.


انتظار می‌رود که دموکرات‌ها با توجه به اکثریت مجلس نمایندگان تلاش کنند روند استیضاح دونالد ترامپ را آغاز کنند و در این مسیر، تحقیقات بازرس مولر (مسئول رسیدگی به پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا) بسیار می‌تواند به آنان کمک کند.


انتهای پیام/4093/


انتهای پیام/

برچسب ها: استیضاح ترامپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته