دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا؛

ورود به باشگاه 100تایی‌ها در روز افتتاحیه

در جام ملت‌های آسیا سه بازیکن می‌توانند تعداد بازی‌های ملی خود را سه رقمی کنند.
کد خبر : 349679
ahmad khalil.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در میان بازیکنان 24 تیمی که در جام ملت‌های آسیا حضور دارند، تعدادی از آن‌ها این فرصت را دارند که در این رقابت‌ها تعداد بازی‌های ملی خود را به عدد 100 رسانده و وارد باشگاه 100 تایی‌ها شوند.


از جمله این نفرات می توان به ایگناتی نستروف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان اشاره کرد که در 35 سالگی در آستانه رسیدن به این رکورد است و در جام ملت‌ها این شانس را دارد که تعداد بازی‌های ملی خود را سه رقمی کند.


اما علاوه بر این دروازه‌بان، دو ملی‌پوش اماراتی نیز در این جام حضور دارند که تا قبل از مرحله نیمه‌نهایی، بازی‌‌های ملی آن‌ها سه رقمی خواهد شد. اسماعيل الحمادی هافبک اماراتی‌ها تاکنون 96 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و در صورت صعود امارت از مرحله گروهی، می‌تواند به باشگاه 100تایی‌ها وارد شود. اتفاقی که غیرمحتمل به نظر نمی‌رسد.


احمد خلیل مهاجم گلزن امارات دیگر بازیکنی است که می‌تواند قبل از نفرات ذکر شده، بازی‌‌های ملی خود را به عدد 100 برساند. احمد خلیل اکنون 99 بازی ملی دارد و به این ترتیب در آستانه حضور در باشگاه 100 تایی‌ها قرار گرفته است.


سایر بازیکنان حاضر در جام ‌ملت‌ها یا فاصله زیادی با این تعداد بازی ملی دارند، یا مثل احسان حاج‌صفی از این تعداد عبور کرده و به جمع 100تایی‌ها رسیده‌اند.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته