دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به ادعای شبکه لاسستا؛

آخرین فصل حضور والورده در بارسلونا

با عدم پاسخ‌گوئی شفاف والورده در رابطه با تمدید قرارداد با بارسلونا، به نظر می‌رسد که سرمربی کنونی بارسا فصل بعد دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت.
کد خبر : 349480
01368148.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در سال‌های اخیر پس از فرانک رایکارد و پپ گواردیولا دیگر هیچ مربی‌ای نتوانسته بیش از سه فصل در بارسلونا  حضور پیدا کند.


ابتدا تیتو ویلانووا به دلیل بیماری سرطان نتوانست فصل را به اتمام برساند و سپس از دنیا رفت. بعد از او تاتا مارتینو و لوئیس انریکه نیز به ترتیب یک و سه فصل روی نیمکت آبی و عنابی‌پوشان دوام آوردند.


فشار سنگین هدایت تیمی بزرگ مثل بارسا و انتظارات فراوانی که از این باشگاه وجود دارد؛ طبعاً خستگی ذهنی هر مربی را به همراه می آورد.


حالا این روزها خبر از کناره‌گیری والورده از مربی‌گری بارسا در انتهای فصل به گوش می رسد؛گفت‌وگوی اخیر این مربی با شبکه بارسلون که حاضر نشد در مورد تمدید قراردادش شفاف‌سازی کند نیز مزید بر علت شده تا در رسانه‌های اسپانیایی این ادعا مطرح شود که سران بارسا از هم‌اکنون به فکر پیدا کردن جانشین برای والورده خواهند بود.


در این بین گمانه‌زنی‌ها، نام‌هایی چون کومان، مارتینز، بلان، ونگر، ستین، آنری و حتی ژاوی هرناندز را پیش کشیده‌اند؛ شبکه لاسستا نیز ادعا کرده است که والورده به اطرافیان خود گفته که فصل بعد دیگر در بارسا نخواهد ماند و با کسب هر نتیجه‌ای کناره‌گیری خواهد کرد.


گفتنی است قرارداد او برای فصل بعد مشروط است و هر طرف که قصد ادامه همکاری نداشته باشد، باید غرامتی را پرداخت کند.


مهم‌ترین مأموریت والورده در فصل جاری، فتح لیگ‌ قهرمانان است و بی‌شک او در رویای خداحافظی با بارسا با کسب مهم‌ترین جام فصل است. حالا باید نشست و نظاره‌گر بود که آیا بارسا در این فصل به این مهم دست پیدا خواهد کرد یا خیر؟


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته