دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1397 - 14:27
در کمیسیون اقتصادی مجلس؛

رحمانی نحوه قیمت‌‌گذاری کالاهای اساسی را گزارش می‌دهد

وزیر صنعت، معدن و تجارت باحضور در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی توضیح می‌دهد.
کد خبر : 349447

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده جلسات خود را برگزار خواهند کرد.


برهمین اساس کمیسیون اقتصادی مجلس روز یکشنبه بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار را در دستور کار دارد.


همچنین اعضای کمیسیون در این روز نشستی با محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان وی خواهند داشت که در این نشست فعالیت‌های بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور گفتگو می‌شود.


کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه جلسه‌ای با فرهاد دژپسند دارند که سؤال‌های علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک و علی ساری نماینده اهواز از وزیر اقتصاد و دارایی بررسی می‌شود.


انتخاب هیأت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات و صادرات، مبارزه با قاچاق کالا، تخلفات مالی، عدم رعایت قانون و ضوابط  و ... به استناد ماده 212 آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب اعضای هيأت تحقيق و تفحص از بررسی عملكرد بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی كشور در دستور کار روزی سه‌شنبه اعضای کمیسیون اقتصادی خواهد بود. 


در ادامه اعضا دومين نشست خود با رضا رحمانی وزير صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی را برای بررسی آخرين وضعيت نظارت بر قيمت كالاهای اساسی و غیراساسی در كشور نظارت بر تنظيم بازار برگزار می‌کنند.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته