دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1397 - 14:00
سردار یزدی در گفتگو با آنا:

دانشجویان پروژه نفوذ در کشور را تشریح کنند

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: دانشجویان به‌عنوان قشر نخبه و آگاه جامعه با افزایش بصیرت، ابعاد پروژه نفوذ در کشور را به مردم تشریح کنند.
کد خبر : 348500
_HZS8929.jpg

سردار محمدرضا یزدی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: دانشجویان به‌عنوان قشر نخبه و آگاه جامعه نقش اساسی در افزایش بصیرت در جامعه دارند.


وی در ادامه تصریح کرد: یکی از نقاطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای نفوذ و جنگ نرم بر روی آن تمرکز کرده‌اند، دانشجویان هستند و آنها باید در مقابل این نقشه دشمن آگاه باشند.


فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران تأکید کرد: دانشجویان در دو بُعد می‌توانند برای مقابله با جنگ نرم کار کنند؛ بُعد اول این است که مقابل تحرکات فکری دشمن را بگیرند که دانشجویان ما در این زمینه توانمند و به‌روز هستند.


یزدی محور دوم فعالیت‌های دانشجویان برای مقابله با جنگ نرم را هوشیاری دانسته و اعلام کرد: دانشجویان باید مواظب باشند در مقابل آدرس‌های غلطی که دشمنان می‌دهند تا مردم ایران را مشغول موضوعات غلط و غیراساسی کنند، آگاه بوده تا گرفتار این بازی خطرناک نشوند.


وی در پایان در توصیه‌ای به دانشجویان گفت: دانشجویان و کسانی که دغدغه توسعه کشور و سرافرازی مردم را دارند با تشریح منافذی که دشمن ایجاد کرده و با تشریح پروژه نفوذ، به کشور کمک کنند.


انتهای پیام/4115/ 4107/ن



 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته