دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1397 - 11:59
سردار سادات‌حسینی:

نفوذ از فتنه خطرناک‌تر است

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله گفت: فتنه نفوذ از فتنه ۸۸ سخت‌تر است.
کد خبر : 348265
thumb_885416.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار سیدباقر سادات‌حسینی در نشست بصیرت‌افزایی بسیج کارکنان وزارت علوم و مراکز آموزشی عالی کشور که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: نفوذ از فتنه خطرناک‌تر است.


وی ادامه داد: در روز ۹دی طومار فتنه در هم‌پیچیده شد و گرامیداشت این حماسه مصداق گرامیداشت شعائر الهی است.


سادات‌حسینی افزود: فتنه نفوذ از فتنه ۸۸ سخت‌تر است، نفوذ زمانی رخ می‌دهدکه دشمن از اقدامات سخت و براندازی ناامید شود به عرصه جنگ نرم و نفوذ اقدام می‌کند.


معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله گفت: بصیرت موضوعی نیست که تنها پس از فتنه 88 مطرح شده باشد بلکه در بیش از 150 آیه قرآن کریم به موضوع بصیرت اشاره شده است. بصیرت از این منظر مهم است که انسان همواره در معرض فتنه‌های گوناگون قرار دارد. حرکت نفوذ تدریجی است و از آن نقطه‌ای آغاز می‌شود که انتظار آن را نداریم. نفاق با مفهوم نفوذ هماهنگی و ارتباط دارد. قطعاً شکل‌های نفوذ مختلف است اما نفوذ در عرصه فرهنگی خطرناک‌تر از سایر اشکال آن است چون بسیار عمیق‌تر و نتایج آن دربلندمدت مشخص می‌شود. نفوذ فرهنگی در اخلاق و رفتار، ابتدا سبب ابتذال و پس از آن تغییر رفتار می‌شود.


وی در پایان اذعان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن تمام تلاش خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به‌کار گرفت و در این راه تمام اقدامات ممکن، ازجمله ترور، طرح کودتا، جنگ و سایر اقدامات را امتحان کرد اما به نتیجه نرسید. پس به‌دنبال نقشه دیگر که همان نقشه نفوذ در ارکان نظام بود را در دستور کار خود قرار داد.


انتهای پیام/ 4115/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته