دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد ارومیه:

حماسه 9 دی نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود.
کد خبر : 348499
DSC_0219.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، محمود پوریوسف روز گذشته در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار در روز 9 دی سال 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران است.


وی اضافه کرد: حماسه 9 دی در واقع نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر اعتقادات و دین آنان بایستد، در برابر آنان مقاومت خواهند کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: حماسه 9 دی، روز نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های مقام معظم رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به افراد مزدور و سران فتنه شلیک کردند و به این فرمایش امام راحل که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، عمل کردند.


پوریوسف با بیان اینکه حماسه 9 دی، نور بصیرت الهی در دل‌های امت بود، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، فتنه یعنی غبارآلود شدن فضا، به‌طوری که نتوان حق و باطل را تشخیص داد و برای گذر از فتنه‌ها، تنها قطب‌نمای موجود، تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت است.


وی تأکید کرد: خط قرمز دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی فتنه 88 و فتنه‌های آینده است و این دانشگاه اجازه فتنه‌گری را به هیچ‌کس و هیچ گروهی نخواهد داد.


انتهای پیام/4078/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته