دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست جدید صداوسیمای مرکز کیش انتخاب شد

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در حکمی، سیدحمید طاهری را به سمت سرپرست صداوسیمای مرکز کیش منصوب کرد.
کد خبر : 348456
2100942.jpg

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، علی دارابی  در حکمی سیدحمید طاهری را به‌ عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.


در حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی آمده است: از شما می‌خواهم با جدیت، نظارت موثر و کارآمد، حوزه مأموریت‌تان را مدیریت و اداره کنید و از همه معاونان، مدیران و کارکنان مرکز هم انتظار دارم نهایت همکاری و همراهی را با جنابعالی به عمل آورند.


در ادامه این حکم از تلاش‌ها و خدمات علیرضا نجابت در سمت مدیریت قبلی مرکز کیش قدردانی شده است.


انتصاب طاهری به سمت سرپرست صداوسیمای مرکز کیش بلافاصله پس از  برکناری رئیس قبلی این مرکز رخ داد. گفتنی است  در پی بی‌توجهی در نظارت بر پخش یک فیلم سینمایی خارجی از شبکه کیش که حاوی صحنه‌های غیراخلاقی بود با دستور علی‌عسکری، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش برکنار شد.


پس از این اتفاق رئیس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به معاون امور استان‌ها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما تأکید کرد.


علی‌عسکری در ادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع‌ترین زمان خطاب به معاون امور استانها، افزود: لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.


امروز علاوه بر برکناری مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش، چند تن از کارکنان و مدیران صداوسیمای کیش نیز برکنار شدند.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته