دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام رستمی:

حوادث فتنه 88 به جنگ احزاب صدر اسلام شباهت داشت

مسئول دفتر نمایندگی رهبری در سپاه خوی گفت: حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به دوران جنگ احزاب صدر اسلام شباهت داشت.
کد خبر : 348286
5.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، صبح امروز مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد حضرت بقیةالله دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار شد.


در این مراسم که دانشگاهیان و جمعی از مسئولان شهر و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد واحد خوی در آن حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمد رستمی با اشاره به حوادث و رخدادهای سال 88 که گروهی سعی داشتند خود را دوستدار و حامی انقلاب معرفی کنند اما با اقدامات کورکورانه خود تیشه به ریشه انقلاب زدند، 9 دی را اقدام انقلابی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: در این روز مردم از هر جناح، گروه، جریان سیاسی و ادیان مختلف به توطئه گروه‌های داخلی و خارجی دشمنان جواب دندان‌شکن دادند.


مسئول دفتر نمایندگی رهبری در سپاه پاسداران خوی افزود: پس از سال 88 مردم در سالگرد چنین روزی فرصت را برای بازخوانی زوایای فتنه 88 و آشوب‌های آن مغتنم می‌شمارند چراکه این ارزش را دارد که برای آن زمان بیشتری گذاشته و با برنامه‌ریزی‌های مناسب بهتر تبیین و تفسیر شود.


وی گفت: پیام 9 دی‌ به دشمنان خارجی این بود که اگر دشمنان در مقابل دین، ولی‌فقیه، ارزش‌ها و نظام اسلامی بایستند، ملت ایران مقابل تمام دنیای آنان خواهند ایستاد.


رستمی ادامه داد: حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به دوران جنگ احزاب صدر اسلام شباهت داشت چراکه فتنه‌گران اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین‌المللی زیر سؤال بردند و تمام دشمنان نظام مقابل مقام معظم رهبری ایستادند.


وی در پایان با تأکید بر بصیرت و آگاهی و اطاعت از منویات رهبری اظهار کرد: دشمن برای 9 دی‌ تلاش بسیاری کرده بود به‌طوری که بر این باور بود که معادلات‌‌اش در این روز به خوبی عملیاتی خواهد شد و عده‌ای در مقابل انقلاب قرار خواهند گرفت ولی بصیرت، اتحاد و اطاعت از رهبریِ ملت فهیم ایران اسلامی را فراموش کرده بود.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته