دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اپرا نمایش «هفت شهر عشق» توقیف شد

اپرا نمایش «هفت شهر عشق» که قرار بود از فردا به روی صحنه برود، توقیف شد.
کد خبر : 347458
n83108923-72674647.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اپرا نمایش «هفت شهر عشق» به کارگردانی محمد عبدی‌زاده، تهیه‌کنندگی مرضیه مهدی‌زاده و علی آقایی‌نسب که قرار بود از 6 دی ماه به روی صحنه سالن وزارت کشور برود، توقیف شد.


برای این اپرا نمایش، دکورهای عظیمی ساخته شده و بلیت‌های 9 شب اول اجرای آن به طور کامل به فروش رفته است.


اپرا نمایش هفت شهر عشق قرار بود با خوانندگی روزبه نعمت‌اللهی، سالار عقیلی و روزبه بمانی و سولیست‌های آن اسفندیار قره‌باغی (در نقش اهریمن)، عباس عابدین‌زاده، شاهین آرین، ودود موذن و هادی قضات همراه باشد.


در این نمایش عرفانی که بر‌اساس منطق‌الطیر عطار طراحی و نگارش شده و از اشعار مولانا و حافظ نیز وام گرفته شده است، قرار بود ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهداد روحانی به صورت زنده موسیقی آن را نیز بنوازد.


تمرین‌های این نمایش به مدت دو ماه در برج آزادی انجام شده و در آن بازیگران شناخته شده و افرادی که سال‌ها از صحنه تئاتر دور بودند، حضور داشتند.


در این اپرا نمایش محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نسیم ادبی و پانته‌آ بهرام، ابوالفضل پورعرب، اندیشه فولادوند، محمدعلی ساربان، افسانه پاکرو، مرتضی علی‌آبادی، مهدی کاشفی، ترانه ولدیان، یزدان جیریایی، سحر آقاسی، طاها محمدی، هدیه آزید‌هاک، بردیا مختاری قاضیانی، رزا کریمی، رها شیرازی، سید امیر جوانمرد، کیوان رضایی‌راد، نوید شیخ‌ محمد، ساغر احمدی‌فرد و یاسمن الله‌یاری قرار بود به ایفای نقش بپردازند.


با توجه به توقیف نمایش اپرا نمایش هفت شهر عشق، روابط عمومی آن اعلام کرده است که تمامی مبالغ بلیت به خریداران آن عودت داده می‌‌شود.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته