دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اپرای «هفت شهر عشق» از فردا در تالار وزارت کشور

اپرای تئاتر «هفت شهر عشق» به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی‌زاده است که از فردا شب در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 347223
76519_photo_2018-12-09_16-19-03.2d42c6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اپرای تئاتر «هفت شهر عشق» که یک کار پُربازیگر است از ششم دی‌ماه در تالار وزارت کشور به مدت یک ماه به روی صحنه می‌رود.


در این کار که به  تهیه‌کنندگی مرضیه مهدی‌زاده و علی آقایی‌نسب است محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نسیم ادبی و پانته‌آ بهرام، ابوالفضل پورعرب، اندیشه فولادوند، محمدعلی ساربان، افسانه پاکرو، مرتضی علی‌آبادی، مهدی کاشفی، ترانه ولدیان، یزدان جیریایی، سحر آقاسی، طاها محمدی، هدیه آزید‌هاک، بردیا مختاری قاضیانی، رزا کریمی، رها شیرازی، سیدامیر جوانمرد، کیوان رضایی‌راد، نوید شیخ‌محمد، ساغر احمدی‌فرد و یاسمن الله‌یاری بازی کرده‌اند.


نکته جالب این اپرا حضور سه خواننده سالار عقیلی، روزبه نعمت‌الهی و روزبه بمانی در اینکار کنار هم است.


قرار است در این اپرا اسفندیار قره‌باغی در نقش اهریمن، ودود موذن، شاهین آرین، عباس عابدین‌زاده و هادی قضات سولیست‌های این اُپرا باشند. ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در این اپرا به صورت زنده موسیقی می‌نوازد.


خالق و آهنگ‌ساز: منصور دانشور، طراح حرکت فرم: نادر رجب‌پور به همراه گروه ۳۰ نفره، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد‌ایمانی، تهیه‌کننده و اسپانسر لباس: برند طراحی و تولید «نیلموتی»، دراماتورژ و گفتار متن: بابک صفی‌خوانی، بازیگردان: محمد حاتمی، سولیست‌ها: اسفندیار قره‌باغی، ودود موذن، عباس عابدین‌زاده، هادی قضات، شاهین آرین، با همراهی ارکستر سمفونیک تهران، رهبر میهمان: فریدون شهبازیان، رهبر گروه کُر: رازمیک اوحانیان، با همراهی: بیش از ۲۰۰ هنرمند بازیگر، خواننده و نوازنده، مجری طرح و انتخاب بازیگران: علی مردانی، مدیر روابط عمومی: نیلوفر مازندرانی و مشاور رسانه: بهمن بابازاده.


انتهای پیام/4046/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته