دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1397 - 09:52

تبریک کریسمس به سبک ترامپ!

رئیس‌جمهور آمریکا در پیام تبریک خود به مناسبت کریسمس بار دیگر به دموکرات‌ها و رسانه‌ها حمله کرد.
کد خبر : 347322
222.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ در حساب کاربری خود در توئیتر پیام تبریکی به مناسبت کریسمس منتشر کرد که در آن بار دیگر حملات خود به رسانه‌ها و حزب دموکرات را ادامه داد.


وی در توئیتر خود نوشت: امیدوارم همه حتی رسانه‌های جعلی (FAKE NEWS) تعطیلات سال نوی بسیار خوبی داشته باشند. کشور ما در حال حاضر وضع بسیار خوبی دارد. ما در حال تأمین امنیت مرزهای خود، بستن قراردادهای تجاری عالی و بازگرداندن نیروهای خود به خانه هستیم. ما درنهایت در حال قرار دادن آمریکا در اولویت نخست هستیم. کریسمس مبارک!



به گزارش آنا، هفته گذشته رئیس‌جمهور آمریکا به وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) دستور داد که سربازان آمریکایی را از سوریه خارج کرده و شمار سربازان این کشور در افغانستان را کاهش دهند، تصمیمی که موجب خشم بسیاری از سیاستمداران آمریکایی شده است.


دونالد ترامپ در حالی وارد تعطیلات کریسمس شده است که به دلیل مخالفت نمایندگان سنای آمریکا با بودجه درخواستی کاخ سفید برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران غیرقانونی، دولت آمریکا تعطیل شده و این تعطیلی تا بعد از کریسمس نیز ادامه خواهد داشت. 


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته