دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد مرند:

نقش دشمن در ایجاد فتنه 88 برای جوانان تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: نقش و اهداف دشمن در ایجاد فتنه 88 باید برای جوانان تبیین شود.
کد خبر : 347076
DSC_176888888888888888.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد مرند، محمدحسین صادقی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه  آزاد اسلامی واحد مرند به‌منظور تصویب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در چهلمین سالگرد پیروز انقلاب پاسخی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: مردم ایران همانند سایر برهه‌های حساس با حضور مقتدرانه و شرکت در راهپیمایی و مراسم 9 دی و برگزاری مراسم‌ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پایداری و اقتدار خود را نشان خواهند داد و این وعده الهی بوده که پیروزی نهایی از آن لشکر حزب‌الله است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند تأکید کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که خود مولود و ثمره چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی هستند در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و  برجسته کردن نقش ولایت‌فقیه با رویکرد حماسه 9 دی نقش داشتند.


صادقی اظهار کرد: نقش و اهداف دشمن در ایجاد فتنه 88 و هوشیاری و بصیرت مردم باید برای جوانان تبیین تا دلبستگی مردم به نظام بیشتر شود.


وی تأکید کرد: حضور انقلابی و با بصیرت مردم ایران و هدایت‌های روشنفکرانه مقام معظم رهبری در حماسه 9 دی‌ماه 88 آتش فتنه استکبار و برخی خواص را خاموش کرد.


به گزارش آنا، برنامه‌های سخنرانی در مسجد دانشگاه و حضور در مراسم 9 دی در سطح شهر و برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب محور 40 سال پایداری از مصوبات جلسه بود.


انتهای پیام/4078/4121//4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته