دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی علیه فتنه جدید ضد انقلاب

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر، بیله‌سوار و سپیدان همراه با اقشار مردم فتنه جدید ضد انقلاب را محکوم کردند.
کد خبر : 248646

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر در کنار مردم فهیم و انقلابی شهرستان مشگین شهر با حضور در راهپیمایی گسترده و باشعارهای دشمن شکن «ماهمه باهم هستیم یار ولایت هستیم»«ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» «بیز ئولمگه حاضروک خامنه ای سربازیوک» «مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، و مرگ بر اسرائیل» انزجار و نفرت خود را از دشمنان و آشوبگران حوادث اخیر اعلام کرده و بار دیگر حماسه‌ای تاریخی و ماندگار را در تاریخ انقلاب ایران اسلامی ثبت کردند.


حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه شهرستان مشگین‌شهر که سخنران اصلی این مراسم بود گفت: «احسنت به همت و غیرت مردم فهیم و انقلابی شهرستان مشگین شهر. قدم‌های پرمهرتان خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی است، از حضور جامعه دانشگاهی، فرهنگیان، مسئولان و مردم همیشه در صحنه شهرستان مشگین شهر تشکر و قدردانی می‌کنم.»


امروز بار دیگر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اقشار مردم همراه شدند تا توطئه‌ای دیگر از سوی دشمن را خنثی کنند و خاک ناامیدی بر صورت دشمن بپاشند.



استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار همزمان با مردم در جای‌جای ایران اسلامی همراه شدن و با حضور در راهپیمایی سراسری 14 دی با محکومیت فتنه های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب و اغتشاشات و اخلال نظم و امنیت عمومی بار دیگر پیمان خویش را با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی اعلام کردند.


دانشگاهیان و مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و از انتقادات سازنده و قانونی حمایت کردند و از دولت خواستند نسبت به رفع معضلات جامعه، اعم از بیکاری، مشکلات معیشتی و اقتصادی، گرانی و فساد اقدامات اساسی و عاجل صورت دهد.


در پایان این راهپیمایی دانشگاهیان با خروش در برابر فتنه‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب، علاوه بر محکومیت اغتشاشات اخیر خواستار پایان یافتن ناآرامی‌ها، تخریب اموال عمومی و دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران شدند.


روز ۱۶ دی ۹۶ روز حضور مردم غیور و ولایتمدار شهرستان سپیدان در راهپیمایی بیعت با ولایت و انزجار از اغتشاش و نا آرامیهای اخیر در بعضی از شهرهای ایران اسلامی هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان نیز وظیفه خود دانسته و با مردم یکصدا شده و یکبار دیگر همبستگی خود را با رهبری و نظام جمهوری اسلامی اعلام داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته