دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت آیت‌الله شاهرودی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت فقیه عالی‌قدر آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر : 347012
n00272266-b.jpg

به گزارش حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در پی عروج عارفانه ‌آیت‌‌الله سید محمود هاشمی‌ شاهرودی، حجت‌الاسلام محمد‌علی شهیدی در پیامی این ضایعه عظیم را تسلیت گفت.


در متن این پیام آمده است: انا للّه و انا‌ الیه راجعون، درگذشت فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تألم فراوان گردید. آن عالم پارسا در محضر استادانی همچون حضرت امام خمینی (ره) و آيت‌‌الله‌ شهيد سيد محمد‌باقر صدر پرورش یافتند و سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در جهت پرورش و تربيت‌ طلاب دینی‌ و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری نمودند و خدمات ارزشمندی از ایشان در حوزه‌هایی همچون شورای نگهبان، قوه قضاییه و... به یادگار مانده است.


در ادامه این پیام آمده است:‌ ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان، از خداوند متعال علو درجات برای آن عالم روحانی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم. امید که به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب