دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1397 - 11:15
نیلی در گفتگو با آنا:

مرحوم شاهرودی خدمات علمی و فرهنگی زیادی داشت

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: مرحوم آیت‌الله شاهرودی فعالیت‌های بسیاری را در زمینه‌های علمی و فرهنگی انجام‌ داده است.
کد خبر : 346991
3325_362.jpg

محمود نیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست و دانشگاه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص برنامه دانشگاه صنعتی همدان برای روز 9 دی اظهار کرد: شورای فرهنگی دانشگاه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و به احتمال فراوان برنامه‌ای نیز برگزار می‌شود.


رئیس دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به فعالیت‌های علمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله شاهرودی فعالیت‌های بسیاری را در زمینه‌های علمی و فرهنگی انجام داده است و قطعاَ شخصی مانند ایشان که در مناصب اجرایی فراوان مشغول به کار بوده است، از سطح معلومات بالایی برخوردار بوده است.


وی در مورد بررسی استیضاح وزیر علوم در مجلس تصریح کرد: آرامش وزارتخانه در برهه کنونی مناسب است؛ شاید غلامی در برخی موارد دچار اشتباهاتی شده است که باید تذکر داد و جابجایی در سطح عالی وزارت علوم بسیار هزینه‌بر است.


نیلی در ادامه بحث خود خاطرنشان کرد: تغییرات در سطح وزارت علوم بر مسائل مالی دانشگاه‌ها تأثیرگذار است؛ وزارت علوم  دارای بخش‌های زیادی است و وزیر علوم اختیارات زیادی ندارد که مثلاً به‌صورت انفرادی دستور دهد که مشکلات پیام نور یا مصائب دانشجویان دکترا برطرف شود و شورای انقلاب فرهنگی باید در زمینه‌های آموزش عالی تصمیم‌گیری کند و وزیر علوم به‌تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد.


انتهای پیام/4113/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته