دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار شمشیری:

خاطرات دفاع مقدس می‌تواند منشأ تغییر و تحول در جوانان شود

جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: خاطرات دفاع مقدس می‌تواند جوانان را بسازد و منشأ تغییر و تحول در جوانان شود.
کد خبر : 345556
1396090413565784612602914.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار علی شمشیری در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد گفت: خاطرات دفاع مقدس می‌تواند جوانان را بسازد و منشأ تغییر و تحول در جوانان شود.


وی افزود: اصل موضوع خاطره‌گویی را اگر بخواهیم موردتوجه قرار دهیم همانند نهضت عاشوراست و دفاع مقدس ما ذره‌ای از نهضت عاشورا را در خود دارد که توانسته چنین حرکت بزرگی را انجام دهد.


جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات منطقه‌ای و قدرت‌های بزرگ را تغییر داد گفت: دفاع مقدس، مقاومت بدون اتکا به ابرقدرت‌ها را ثابت کرد و در سوریه و لبنان نمونه‌ای از آن‌ها را می‌بینیم. هفت سال پیش در پی نابودی دولت قانونی سوریه بودند اما نتوانستند. الآن صهیونیست‌ها در ذلت محض به سر می‌برند.


وی ادامه داد: در پی گزارشی که از خاطره‌گویی دفاع مقدس تقدیم رهبر معظم انقلاب شد، ایشان فرمودند که کار خوبی انجام شده و فقط به سلامت و محتوای آن توجه شود.


شمشیری با بیان اینکه مقدمات ایجاد قرارگاه خاطره‌گویی در حوزه دستیاری فراهم شده است تصریح کرد: چیزی که رهبر انقلاب از این قرارگاه می‌خواهند، ساختن انسان‌ها و جوانان است و کلیات این قرارگاه تهیه و تنظیم شده و قطعاً باید در این حوزه از ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۹/4071/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته