دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 15:55
در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان؛

بیش از هزار ساعت دوره‌ آموزشی نظام‌مهندسی ساختمان برگزار شد

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: بیش از هزار ساعت دوره‌های آموزشی نظام‌مهندسی ساختمان در این دانشگاه برگزار شده است.
کد خبر : 344669
IMG_4222.JPG

 سروش صفاخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان اظهار کرد: در راستای سیاست‌های جذب درآمدهای غیر شهریه‌ای، دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با برگزاری دوره‌های آموزشی و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف گام بلندی در این زمینه برداشته است.


وی با بیان اهمیت کیفیت ساخت‌ و سازها در صنعت ساختمان و لزوم ارتقای دانش مهندسان فعال در این حوزه گفت: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان سمنان به‌صورت مستمر مبادرت به برگزاری دوره‌های ارتقای پایه در شاخه‌های طراحی، نظارت و اجرا می‌کند که در قراردادهای جداگانه، مسئولیت اجرای این دوره‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان واگذار شده است.


 مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با بیان اینکه با توجه به امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه اجرای کمی و کیفی دوره‌ها قابل ارتقا است، تصریح کرد: در سه سال فعالیت انجام‌شده در این زمینه، هزار و 72 ساعت دوره آموزشی  نظام‌مهندسی ساختمان، شامل 46 دوره 16 ساعته، 11 دوره 24 ساعته و 9 دوره هشت ساعته برگزار شده است.


صفاخواه با تأکید بر اینکه فعالیت واحد سمنان در زمینهٔ برگزاری دوره‌ها محدود به نظام‌مهندسی نیست، گفت: با توجه به کیفیت خدمات‌دهی و برگزاری مطلوب دوره‌های آموزشی سازمان‌ها و مؤسسات مختلفی برای برگزاری این دوره‌ها در این مجموعه دانشگاهی با انعقاد قرارداد ابراز تمایل کرده‌اند که از آن جمله می‌توان انجمن صنفی مسئولان ایمنی استان سمنان، مؤسسه خیریه خادم‌الحسین، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال سوءمصرف مواد، دانشگاه علمی کاربردی پالنده صاف، دانشگاه علمی کاربردی روستا، دانشکده فنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر و  دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهمیرزاد را نام برد که در حال برگزاری است.


صفاخواه امکانات دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در برگزاری دوره‌های آموزشی استانی را قابل توجه خواند و با بیان استقبال موجود از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات آموزشی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد در ادامه کار، دوره‌های بیشتری به اجرا درآید.


انتهای پیام/4120/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته