دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1397 - 09:41
زارعی مطرح کرد؛

حمایت از طرح‌های نخبگان دانشگاهی در راستای توسعه هدفمند شهری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دیار 15خرداد با برخورداری از ظرفیت‌های خود می‌تواند در راستای توسعه شهری گام بردارد.
کد خبر : 343918
IMG_20181212_215253_783.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، حامد زارعی روز گذشته با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر ورامین با یادآوری سابقه ولایتمداری و بصیرت مثال زدنی مردم شهرستان ورامین در تمامی دوران‌ها گفت: حرکت انقلابی و تقدیم ده‌ها شهید در راه دفاع از ولایت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی موجب مباهات و مصداق تمام عیاری از ولایتمداری این منطقه در سطح کشور است.


وی دانشگاه را محل رشد مغزهای متفکر و در عین حال جایگاهی برای بهتر اندیشیدن و به کمال رسیدن دانست و افزود: همکاری مدیریت شهری و دانشگاه از جمله عوامل مهم در توسعه پایدار شهری است و نخبگان جامعه به‌عنوان ظرفیت‌های خلاق نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه محور مدیریت شهری ایفا می‌کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک تعامل دانشگاه‌ با مدیریت شهری را موجب توسعه هدفمند شهر دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دیار 15خرداد با برخورداری از  ظرفیت‌های موجود در حوزه مسئولیت اجتماعی ورود کرده و می‌تواند در راستای توسعه شهر گام‌های سازنده‌ای را بردارد.


به گزارش آنا، در این جلسه اعضاء شورای اسلامی شهر ورامین با بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود خواستار تقویت تعامل و ارتباط دانشگاه و مدیریت امور شهری شدند و بر حمایت از طرح‌های مؤثر نخبگان دانشگاهی تأکید کردند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته