دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 18:38
امروز انجام شد؛

تجلیل از پژوهشگران برتر سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 343854
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در هفته پژوهش  عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان، معاونان واحد کرمانشاه، رؤسای واحدها و مراکز استان و اعضای هیأت علمی  در محل سالن علامه امینی(ره) واحد کرمانشاه برگزار شد.


محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم جایگاه پژوهش در دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: حرکت علمی همراه با انگیزه در راستای تحول اساسی در پژوهش و آموزش به عنوان یک جهاد علمی در دانشگاه امروز یک ضرورت است.


وی تولید ثروت از علم را در نتیجه فعالیت‌های پژوهشی دارای اهمیت برشمرد و افزود: وابسته‌بودن دانشگاه به شهریه یک آسیب است و در این راستا برای جبران و حرکت علمی درآمد غیر شهریه‌ای راهکاری مناسب و مدون است که از مسیر پژوهش و تولید ثروت از علم می‌گذرد.


حبیبی ادامه داد: در همین راستا کسب درآمد غیرشهریه‌ای 10درصد جزو وظایف تکلیفی دانشگاه است که انتظار می‌رود همکاران عضو هیأت علمی در دانشگاه در راستای ارتقای علمی برای انگیزه دانشجویان و حرکت در مسیر پژوهش درآمدزا فراتر از تکلیف مقرر اقدام کنند.


گزارش فعالیت‌ها و اقدامات یکساله حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و تجلیل از پژوهشگران برتر سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب