دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1397 - 07:02

سوابق استانداری که به دیار روحانی می‌رود

استاندار استان سمنان امروز توسط هیأت دولت منصوب شد که در سوابق کار استاندار جدید مسئولیت‌های زیادی دیده می‌شد.
کد خبر : 343812
17140203.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امروز در جلسه هیأت دولت استانداران سه استان کشور انتخاب شدند.  علیرضا آشناگر امروز با رأی هیات وزیران به‌عنوان استاندار استان سمنان انتخاب شد. وی از چهره‌های دولت یازدهم در استان‌های غربی کشور بوده و در گذشته معاونت امنیتی و سیاسی استانداری کردستان را برعهده داشته است. همچنین معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین و چندین فرمانداری نیز در کارنامه وی دیده می‌شود که مهم‌ترین مدت حضور وی را باید در فرمانداری ساوه دانست.


آشناگر متولد 1338 در استان لرستان بوده و دو بار شهرداری نیز دارد و مدتی نیز سرپرست استان کردستان بوده است. وی تلسط بسیار زیادی بر مسائل امنیتی دارد. وی دارای سابقه بسیار زیاد مدیریتی است و در 20 سالگی وارد وزارت کشور شده است و بدین صورت در سال آینده در سن بازنشستگی قرار می‌گیرد.


آشناگر در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق مسئولیت بخش‌داری‌ برخی از مناطق مرزی را برعهده داشته و در زمینه اجرایی وزارت کشور از بخشداری تا استانداری را در کارنامه دارد. بخشدار ویسیان، بخشدار الشتر، فرمانداری شهرستان کوهدشت، فرمانداری ساوه، شهرداری ملایر، شهرداری نهاوند، معاونت استانداری‌های کردستان و قزوین  و همچنین سرپرستی استانداری کردستان از جمله تجربه‌های اجرایی این مدیر ارشد و مجرب اجرایی است. شهردار ملاير در سال 1374 و شهردار نهاوند  از سال 76 به مدت پنج سال از جمله مسئولیت‌های دیگر وی است.


آخرین مسئولیت اجرایی وی سرپرست استانداری کردستان است و حالا باید آشناگر به استان رئیس‌جمهور برود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته