دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 13:14
وزیر کشور:

استانداران در بودجه سال آینده توانایی حذف یارانه سه دهک را دارند

وزیر کشور گفت: استانداران می‌توانند سه دهک از یارانه بگیران را با همکاری وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی شناسایی و یارانه آنها را قطع کنند.
کد خبر : 343750

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز سه استاندار استان‌های سمنان، تهران و البرز انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه باید استاندارانی که انتخاب می‌کنیم برنامه‌هایی همسو با دولت داشته باشند، افزود: اگر استانداران همسو با دولت نباشد در هیأت دولت به‌عنوان مسئول اجرایی استان رأی نخواهند آورد. 


وزیر کشور درباره اینکه آیا استانداران در یارانه‌های استانی برخی دهک‌ها را حذف می‌کنند، اعلام کرد: در بودجه سال آینده استانداران می‌توانند سه دهک از یارانه بگیران را با همکاری وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی شناسایی و یارانه آنها را قطع کنند و مبالغ آنها را در امور عمرانی هزینه کنند و باید این موضوع در مجلس تصویب شود.


وی در پاسخ به سؤالی درباره حادثه تروریستی چابهار نیز گفت: متولی اصلی امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران است و قطعاً با عوامل این حادثه تروریستی مقابله جدی خواهیم کرد.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته