دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 10:47
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی صومعه‌سرا معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی صومعه‌سرا با حضور جمعی از مسئولان استانی معرفی شد.
کد خبر : 343672
IMG_0822.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از صومعه‌سرا، در این مراسم با تشکر از تلاش‌‌های علیرضا علمیه، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا، بهزاد نیک‌فهم به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.


ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی صومعه‌سرا با گرامیداشت 16 آذر، محور قراردادن دانش در دانشگاه‌ها را مهم دانست و گفت: باید دانش در دانشگاه‌ها محور باشد و در مدیریت دانشگاه، مدیریت دانش صورت پذیرد.


وی افزود: در روز 16 آذر دانشجویان بر مبنای دانش واقعی تاریخ ثابت کردند که دارای روحیه عدالت‌خواهی و روحیه مطالبه‌گری هستند.


چیرانی با توجه به هفته پژوهش گفت: در هفتهٔ پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به دلیل اعتقاد ما به دانش، سعی خواهد کرد که بر اساس مباحث دانشی، برنامه‌های علمی در این هفته پیگیری شود و آن به این معنی نیست که در هفته پژوهش به ارائه چند مقاله نوشته‌شده اکتفا کنیم؛ بلکه جایگاه دانشگاه و نقش آن در تولید دانش در زندگی و جامعه را تبیین کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد: دانش می‌تواند زندگی اخروی و دنیوی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار دهد؛ چراکه واژه دانش بارها مورد سوء استفاده قرار گرفته و ضد دانش را به نام دانش ارائه دادند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته