دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 16:58
آیت‌الله میرعمادی:

آرمان‌ دانشجویان مقدس است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آرمان‌ دانشجویان چون از روی طینت پاک صورت می‌گیرد، مقدس است.
کد خبر : 342505
image_2018_12_8-15_29_52_821_SCG.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از الیگودرز، یادواره هشت شهید دانشجوی الیگودرز امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز برگزار شد.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در این یادواره که تعدادی از ائمه جمعه شهرهای مختلف استان و فرماندار الیگودرز نیز حضور داشتند، گفت: این یادواره برای شهدای دانشجو به‌مناسبت روز دانشجو برگزار شده و فرصتی است برای بیان نقش دانشجو در جامعه و بیان آرمان‌ها و ارزش‌هایی که دانشجویان دنبال آن هستند.


آیت‌الله سید‌احمد میرعمادی با اشاره به اینکه  حرف زدن از آرمان شهدا به چه دلیل است، افزود: اگر به تاریخ نگاه کنیم می‌بینیم که آرمان‌های دانشجو چیزی جز اسلام‌خواهی، عدالت‌خواهی، رسیدن به سعادت و خوشبختی جامعه نبوده است، آنچه را که ما امروز بعد از ۶۵ سال یعنی از سال 1332 تاکنون شاهد هستیم این است که این حرکت پایدار بوده و مسئله دانشجویان برقراری حق و عدالت  بوده است.


میرعمادی افزود: آرمان‌های دانشجویان مقدس است؛ چون از روی طینت پاک صورت گرفته است، معتقدیم که باید روی این آرمان‌ها پافشاری کنیم؛ چون جبهه استکباری  خصومت دارد و تا زمانی که این خصومت‌ها وجود دارد آرمان‌ عدالت‌خواهی ساکت نمی‌نشیند. این خصومت‌ها شامل؛ برتری‌طلبی جبهه استکبار و خود بزرگ‌بینی آنهاست،  دانشجویان باید در برابر تبعیض،  اشرافی‌گری و زیاده‌خواهی اعتراض کنند.


وی  با اشاره به اینکه خواسته‌های مقام معظم رهبری از دانشجویان بیدار و آگاه بودن است افزود: مهم‌ترین آرمان‌جبهه انقلاب، استکبارستیزی و هرکجا کوتاه آمدیم، آسیب دیده‌ایم؛ بنابراین دانشجویان باید با سران طاغوت مبارزه کنند،  امروز جمهوری اسلامی به سمت قدرت و آمریکا رو به افول است، در تاریخ نمی‌بینیم که آمریکا برنامه‌های خود را در این ۴۰ سال در کشور اجرا کند و سلطه جهانی آمریکا در این 40 سال  به هم خورده است  و از سوی دیگر تشکیل رژیم صهیونیستی نیز به هم خورده است، چون آرمان‌های شهیدان و دانشجویان زنده است ما می‌توانیم در جبهه‌های مقاومت پیروز شویم.


به گزارش آنا، پس از این مراسم به منظور تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قبور مطهر دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی غبارروبی و عطرافشانی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته