دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 15:52
امام‌جمعه خارگ:

استعداد دانشجوی ایرانی مثال‌زدنی است

امام جمعه خارگ استعداد دانشجویان ایرانی را مثال‌زدنی دانست و گفت: دانشجویان ایران اسلامی با تحصیل علم و دانش دستاوردهای علمی بسیاری را کسب کرده‌اند.
کد خبر : 342461
photo_2018-12-08_01-40-34.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خارگ، حجت‌الاسلام  موسی کمالی ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ به مناسبت روز دانشجو گفت: 16 آذر روز بسیار مهمی در تاریخ ایران اسلامی است که یادآور شجاعت دانشجویانی است که در اختناق سال 1332 و فضای امنیتی ایجاد شده در جامعه و کشور توسط ساواک، به میدان آمده و مقابل تصمیمات رژیم ستمشاهی اعتراض کردند.


کمالی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است، تصریح کرد: این دانشگاه با تربیت جوانان انقلابی، خدمات ارزنده‌ای به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.


کمالی با بیان اینکه همه دانشجویان برای اعتلای این آب و خاک در تلاش هستند، تشریح کرد: دانشجویان ایران اسلامی با تحصیل علم و دانش دستاوردهای علمی بسیاری را کسب کرده‌اند که نشان از توانمندی عظیم جوانان ایرانی دارد، استعداد دانشجویان ایرانی مثال‌زدنی است.


وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ را با تربیت و تعلیم متخصصان دریانوردی و ناوبری در زمره اثرگذارترین دانشگاه‌ها در کم‌کردن وابستگی به بیگانگان معرفی و عنوان کرد: امروز ناوگان دریایی و کشتی‌های عظیم کشور، به دست جوانان ایرانی که در همین آب و خاک تعلیم دیده‌اند در حال عبور و مرور در دریا هستند.


امام جمعه خارگ ادامه داد: دانشجویان صنایع دریایی، علاوه بر عزم راسخ برای خودکفایی کشور، مبلغان انقلاب و نمایندگان ایران اسلامی و پیام رسان کشور عزیزمان در عرصه‌های جهانی هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ نیز با بیان اینکه روز دانشجو به‌عنوان یک روز تاریخی در راستای اعتلای حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این روز نشان‌دهنده جایگاه والای دانشجویان در روند تحولات سیاسی و اجتماعی کشور است.


حامد قائدی با بیان اینکه در شرایط خاص امروز ایران اسلامی که شاهد تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران هستیم، وظیفه نهادهای دانشگاهی برای تولید علم و خودکفایی بیش از پیش احساس می‌شود، اظهار کرد: دسترسی به این مهم به جز با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مدون میسر نخواهد شد.


به گزارش آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ به‌ویژه دانشجویان روز گذشته به مناسبت روز دانشجو در مراسم نماز جمعه این جزیره شرکت کردند.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته