دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 11:39
رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی:

مشارکت استادان و دانشجویان در پیشرفت و توسعه دانشگاه نقش اساسی دارد

رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، پیشرفت و توسعه دانشگاه‌ها را در گرو مشارکت و همراهی استادان و دانشجویان ذکر کرد و گفت: همه باید در تمام سلیقه‌ها و نظرات جامعه دانشگاهی در راستای مدیریت مطلوب بهره‌مند شویم.
کد خبر : 33655

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ دکتر بهروز دانشیان در آیین انتخاب اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اساتید واحد اهر اظهار کرد: باید با اخلاق سیاسی و تقویت تقوی با سیاست‌ورزی در راستای توسعه همه جانبه سیاست‌زدگی پرهیز کنیم.


وی گفت: انتظار داریم با ارتقای کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف فرهنگ اجتماعی و پژوهشی و آموزشی اثربخشی لازم را در حیطه مدیریت خود داشته باشیم و با خدمت صادقانه و نیت خدمت وارد عرصه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی شویم و با نهادینه کردن سیاست با نیت اصلاح امور رسالت خود را نسبت به جامعه ادا کنیم.


دانشیان تأکید کرد: در دانشگاه‌ها با محوریت علمی فرهنگی، اخلاق‌مداری در سیاست را فرهنگ‌سازی کنیم.


رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی، نقش اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها را در بهبود امور دانشگاه‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: باید اهتمام استادان در این راستا بیشتر شود.


وی تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه‌های آزاد آذربایجان شرقی را بیش از دو هزار نفر ذکر کرد و بر تلاش مضاعف فرهنگ در راستای تقویت و توسعه همه جانبه دانشگاهیان تأکید کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در این جلسه بر بهره‌مندی از نکته نظرات استادان و دانشجویان در ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد.


دکتر نادر اسدی افزود: از پیشنهادها و ایده‌های استادان و دانشجویان در راستای پیشرفت دانشگاه حمایت می‌شود.


در ادامه پس از انجام انتخابات اعضای شورای مرکزی: حسن آبسالان، احمدی‌زاده، فردین‌پور، کریم امینی‌نیا، شیخ‌زاده، حسینی‌نژاد، غربانی به عنوان عضو اصلی و اعضای علی‌البدل نیز برغندان و صدیق منش از سوی شرکت‌کنندگان انتخاب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته