دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 17:47
نماینده مردم ارومیه:

دانشجویان مكتب عاشورا را سرمشق فعالیت خود قرار دهند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مكتب عاشورا را بهترین سرمشق برای فعالیت دانشجویان معرفی كرد.
کد خبر : 331848
قاضی پور.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نادر قاضی‌پور عصر امروز در همایش بزرگ «دانشجوی بیدار» مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به مناسبت 16 آذر اظهار كرد: ما باید شعار «كل یوم عاشورا و كل ارض كربلا» را كه بیان می كند در همه زمان‌ها و مكان‌ها حق و باطلی هست، مدافع عدالت در جامعه باشند.


وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه استقلال و آزادی شكل گرفته و ما باید با استفاده از این آزادی قانونی درخواست‌های قانونی خود را مطرح كرده و مطالبه‌گری كنیم.


قاضی‌پور افزود: فرد آرمانخواه و عدالت‌طلب نباید تابع پست و مقام باشد؛ بلكه باید تابع اسلام باشد و ما افتخار می‌كنیم، تشیع از آذربایجان؛ مهد تمدن اسلامی به سراسر كشور گسترش یافت.


وی به مبارزات تاریخی مردم این مملكت با طاغوت و ناعدالتی در طول تاریخ اشاره كرد و گفت: بعد از كودتای ننگین 28 مرداد؛ دانشجویان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در برابر بی‌قانونی‌ها ایستادند؛ ولی نظام شاهنشاهی خون آنان را ریخته و شهید كردند.


قاضی‌پور ادامه داد: زمانی زنان این مملكت طلاهای خود را فروختند و كشور را از سلطه روس‌ها نجات دادند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی‌های موجود از مسئولان دولتی خواست برای رفاه حال مردم و رهایی مردم از مشكلات موجود تلاش كنند.


وی از سیاست‌های اخیر وزارت علوم نیز در حوزه آموزش عالی انتقاد كرد و گفت: دانشگاه‌ها را از ملی‌بودن به منطقه‌ای و محلی تبدیل كرده‌ و با این تصمیم به استادان و دانشجویان ضربه زده‌اند كه باید اصلاح شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته