دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 17:49
عاصم:

اعتماد به جوانان باعث توسعه كشور می‌شود

دبیر مجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل توسعه كشور را در گرو اعتماد به جوانان دانست.
کد خبر : 331849
عاصم.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، كیوان عاصم عصر امروز در همایش بزرگ «دانشجوی بیدار» مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه كه به مناسبت 16 آذر برگزار شد، بیان كرد: هر زمان كه مسئولان به جوان اعتماد كردند بهترین نتیجه را عاید مملكت كردند.


وی افزود: انتظار از مسئولان این است كه همان‌طوری كه در جنگ و انرژی هسته‌ای و ... به جوانان اعتماد كردند بازهم اعتماد كنند و آنان را مشاور خود قرار دهند.


عاصم اضافه كرد: با مبنا قراردادن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولان در دانشگاه و پاسخگوبودن آنان به قشر جوان و دانشجو این برنامه را ترتیب دادیم و مسئولان بدانند كه دانشجو معضل نیست؛ بلكه راه حل برون‌رفت از مشكات است.


معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز بر انجام فعالیت‌های سیاسی همراه با عقلانیت تاكید كرد.


بهنام بهاری


بهنام بهاری گفت: دانشجو باید عدالت‌خواه و مطالبه‌گر باشد؛ اما عقلانیت نیز در كنارش ساری و جاری شود.


وی بیان كرد: مدیران آینده این كشور را جوانان تشكیل می دهند و اگر جوانان خود مطالبه‌گری و عدالت‌طلبی را تجربه نكنند در مدیریت خود درست عمل نمی‌كنند.


به گزارش آنا، همایش بزرگ «دانشجوی بیدار» مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با استقبال دانشجویان روبه‌رو شد و اجرای نمایش طنز و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های آن بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته