دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 17:41
نماینده مردم اردبیل:

مطالبه‌گری دانشجویان باعث تقویت حنجره نمایندگان مجلس می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه‌گری دانشجویان باعث تقویت حنجره نمایندگان مجلس می‌شود.
کد خبر : 331844
بدری.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در همایش بزرگ «دانشجوی بیدار» مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه كه به مناسبت 16 آذر برگزار شد، گفت: مطالبه‌گری‌های دانشجویان باعث می‌شود، نمایندگان با پشتوانه مردمی محكم‌تر نسبت به پیگیری مشكلات جامعه اقدام كرده و صدای رسای مردم در مجلس باشند.


وی افزود: ویژگی اصلی جنبش دانشجویی، آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی است و آرمان‌های اصلی جوانان باید آرمان‌های انقلاب باشد.


بدری ادامه داد: عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی مورد تأكید قرآن و عترت و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است و عدالت توسعه‌ای  و منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌ها كه در اصل 19 و 480 آمده از مواردی است كه نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستند.


وی استفاده از ظرفیت جوانان در توسعه كشور را مورد تأكید قرار داد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی، دفاع مقدس و انرژی هسته‌ای، جوانان امتحان پس داده و كشور و نظام را روسفید كردند؛ اما بعد از پایان جنگ از ظرفیت جوانان غافل مانده‌ایم.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: دانشجوی آرمانخواه، سیاسی است؛ ولی سیاست باز نیست و نباید اجازه دهد دانشگاه پاتوق گروه‌های سیاسی خارج از دانشگاه باشد.


بدری ادامه داد: دانشجوی سیاسی اهل تحقیق و علم است و برایش فرقی نمی‌كند كه مسئول، چه كسی باشد ولی مهم است كه مسئول برای مملكت و مردم كار شایسته انجام دهد.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی 16 آذر سال 1332 گفت: در آن روز دانشجویان آرمانخواهی و غیرت دینی خود را برای ارزش‌گذاری به عزت و اقتدار مملكت به نمایش گذاشتند و گرامیداشت این روز باعث می‌شود، ظرفیت‌های جوانان یادآوری شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب