دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 21:05
ملک‌نژاد خبر داد:

برگزاری بورس فن و ایده در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: امسال شاهد برپایی بورس فن و ایده در نوزدهین نمایشگاه پژوهش هستیم.
کد خبر : 331521

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، مهدی ملک‌نژاد عصر امروز در حاشیه نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان‌رضوی گفت: برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی است.


وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه پژوهش ویژگی‌های خاصی دارد، ابراز کرد: نمایشگاه پژوهش امسال محصول‌محور است؛ بنابراین شاهد حضور سرمایه‌گذارانی بسیار در حوزه علم، فناوری و خرید فن و ایده هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با تأکید بر اینکه امیدواریم برای نخستین‌‌بار در حوزه نمایشگاهی در استان خراسان رضوی، بورس فن و ایده را در این نمایشگاه راه‌اندازی کنیم، افزود: باید رسالت نمایشگاه که آشنا کردن حوزه ایده و فن به بازار تولید و مصرف است را در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان پایه‌ریزی کنیم.


ملک‌نژاد ادامه داد: تأکید بسیاری بر محصول‌محور بودن نمایشگاه داریم و این خود باعث خواهد شد تا ایده‌ها به بازار تولید نزدیک‌تر شده و موانع برطرف شود.


وی با بیان اینکه امسال در نمایشگاه شاهد محصولات کاربردی هستیم، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری در نمایشگاه امسال شرکت دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با بیان اینکه در حوزه پژوهش نباید فقط به هفته پژوهش اکتفا کرد، اظهار کرد: باید دبیرخانه دائمی داشته باشیم تا هر چند ماه یکبار ایده‌های فناورانه را در معرض دید علاقه‌مندان بگذاریم و نخبگان را با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران آشنا کنیم.


انتهای پیام/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته