دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 15:59
سال 97؛

دانشگاه آزاد مشهد عهده‌دار برگزاری هفته پژوهش خراسان‌رضوی شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد عهده‌دار برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان‌رضوی در سال 97 شد.
کد خبر : 326869
photo_2018-11-18_15-33-40.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی واحد مشهد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد ظهر امروز در دومین جلسه كمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان‌رضوی با بیان اینكه امسال نیز مانند سال 95 مسئولیت برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان‌رضوی از سوی استانداری  خراسان‌رضوی بر عهده  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نهاده شده است، خواستار همكاری نهادهای اجرایی خراسان‌رضوی در برگزاری باشكوه‌تر نمایشگاه هفته پژوهش خراسان‌رضوی شد.


مهدی ملک‌نژاد افزود: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با معرفی نخبگان و افراد توانمند می‌توان جایگاه  پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی كشور است را تقویت و توسعه داد.


وی با تاكید بر اینكه تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد، اظهار کرد: با تغییر نگاه باید این تفكر را در اذهان مسئولان و مردم ایجاد كرد كه رشد و پیشرفت جامعه در سایه  پژوهش و فناوری نخبگان محقق می‌شود.


رئیس واحد مشهد خاطرنشان کرد: همه نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی مسائل و مشكلات خود را صادقانه با جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی مطرح کنند تا با همفكری و هم‌افزایی به نتیجه مطلوب و مورد نظر دست یابند.


اسماعیل خیرخواه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم در این نشست با گزارش كوتاهی به بیان از اقدامات انجام شده برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری سال 97 خراسان‌رضوی پرداخت و گفت: تاكنون 6 كمیسیون شامل؛ كمیسیون اجرایی نمایشگاه، همایش‌ها و كارگاه‌ها، مسابقات و رویدادهای فناوری، روابط عمومی، ارزیابی عملكرد و برگزاری تورهای علمی برای نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان‌رضوی شكل گرفته كه هر یك از این كمیسیون‌ها فعالیت‌های مختلفی را انجام داده‌اند.


دبیر كمیته برگزاری این نمایشگاه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره كرد و افزود: تحقق شعار سال ۹۷ در حمایت از کالای ایرانی با اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، تبیین اهمیت پژوهش و فناوری و اکرام هرچه بیشتر از جایگاه پژوهشگر، معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان و ... از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه امسال است. 


خیرخواه از  راه‌اندازی سایت رسمی ستاد هفته پژوهش و فناوری به آدرس https://researchExpo.ir و كانال‌های شبكه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت: همه برنامه‌های ستاد از جمله ثبت‌نام دستگاه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از طریق این سایت انجام می‌گیرد.


به گزارش آنا، نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان‌رضوی با مسئولیت  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  از 12 لغایت 15 آذر  امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.


رونمايي از پوستر نوزدهمين نمايشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی


پوستر نوزدهمين نمايشگاه هفته پژوهش و فناوری سال 1397 خراسان رضوی هم همزمان با این جلسه در محل استانداری خراسان رضوی رونمايی شد.


مهدی ملك‌نژاد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوی و مشهد، حمیدرضا رحیمیان ضیائی مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری  خراسان رضوی و نمايندگان نهادها و ارگان‌ها و دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی خراسان رضوی در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا پژوهش فناوری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته