دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 03:42
در آلمان برگزار می‌شود؛

کارگاه بررسی ارتباط میان نظام‌های معرفت دینی و احساسات

کارگاه بررسی ارتباط میان نظام‌های معرفت دینی و احساسات از قرن هجدهم تا بیست‌ویکم در آلمان برگزار می‌شود.
کد خبر : 331112
mpic.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مؤسسه تحقیقاتی ماکس‌پلانک برلین با انتشار فراخوانی از همه دانشجویان، محققان و اساتید حوزه علوم اجتماعی و فرهنگی خواستند تا مقالات خود را برای حضور در یک کارگاه دو روزه با عنوان «دین به‌عنوان دانش احساسی: نظام‌های معرفت دینی و احساسات از قرن هجدهم تا بیست و یکم» به دفتر مؤسسه ارسال کنند.


این کارگاه دو روزه 20 و 21 ژوئن 2019 (30 و 31 خرداد 1398) در خانه «هارناک» برلین برگزار می‌شود.


در سال‌های اخیر توجه بسیاری از مراکز تحقیقاتی بر رابطه میان دین و احساسات متمرکز شده است. به‌همین‌دلیل کارگاه آموزشی ماکس‌پلانک قصد دارد تا بر روی شیوه‌هایی متمرکز شود که باعث رشد ادیان می‌شود.


این کارگاه آموزشی با هدف افزایش درک افراد درباره عملکرد ادیان به‌عنوان دانش احساسی برگزار می‌شود و موضوعات مربوط به قرن هجدهم تاکنون را پوشش خواهد داد و صرفاً بر اروپا تمرکز ندارد.


دین و اقتصاد، دین و علم، دین و صمیمیت، دین و احساس ترس و نفرت از موضوعاتی هستند که شرکت‌کنندگان در این کارگاه می‌توانند به آن‌ها بپردازند. این کارگاه به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و ثبت‌نام در آن رایگان است و هزینه سفر و اقامت در برلین به شرکت‌کنندگان پرداخت می‌شود.


متقاضیان باید خلاصه‌ای از مقاله خود را (حدود 300 کلمه) به‌همراه مدارک دانشگاهی خود تا 31 دسامبر (10 دی سال جاری) برای مؤسسه ماکس‌پلانک ارسال کنند. مسئولان مؤسسه تا پایان ژانویه 2019 (11 بهمن سال جاری) با افرادی که برای حضور در این کارگاه انتخاب شده‌اند، تماس می‌گیرند و از پذیرفته‌شدگان درخواست می‌شود تا مقاله کامل خود را تا 15 می 2019 (25 اردیبهشت 1398) به مسئولان مؤسسه ارائه کنند. 


برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!


انتهای پیام/4106/4033/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته