دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سما آذربایجان‌غربی:

تولید علم و پرورش فکری کودکان از ارکان مهم تعلیم و تربیت است

رئیس سازمان سما استان آذربایجان‌غربی گفت: تولید علم، پرورش فکری کودکان و توسعه مراکز تعلیم و تربیت در کشور بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر : 331003
IMG_4090.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، رئیس سما استان آذربایجان غربی ظهر امروز در بازدید از آموزشکده، مدارس دخترانه و پسرانه سما میاندوآب با تأکید به استفاده از معلمان و استادان مجرب در مدارس سما گفت: تولید علم، پرورش فکری کودکان و توسعه مراکز تعلیم و تربیت در کشور بسیار حائز اهمیت است و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف خدمت به جامعه و ایفای نقش خود در حوزه تعلیم و تربیت در مدارس توانسته بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش را بردارد.


محسن شکرنیا افزود: بررسی و مطالعه نقاط ضعف و قوت مدارس غیرانتفاعی و دولتی می‌تواند در روند پیشرفت و توسعه مدارس سما کمک قابل توجهی کند. 


وی ایجاد فضای مناسب و جذاب برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان، ارزیابی مستمر کارکنان و معلمان در حوزه کاری، استفاده از تجارب اساتید دانشگاه در فعالیت‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و کارآموزی برای دانش‌آموزان در حرفه‌های مختلف را از مهم‌ترین فعالیت‌های مدارس سما در پیشرفت و توسعه مدارس و نیز زمینه‌ای مناسب برای  رقابت با سایر مدارس غیر انتفاعی و دولتی دانست.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب نیز در این بازدید گفت: برای اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سما رسالت مهمی بر عهده دارد و تربیت اسلامی، آموزش مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و آموزش مهارت‌های اجتماعی از اهداف و برنامه های مهم این دانشگاه است.


رامین رستمی افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار کارکنان سما برای پیشرفت و توسعه مدارس سما بیشترین تلاش را کرده و  رنگ‌آمیزی فضاهای آموزشی سما و مدارس سما بدون هیچ‌گونه هزینه‌کردی از سوی خیرین مدرسه ساز صورت گرفته  و در این زمینه دانشگاه در تجهیز و تهیه امکانات و اقلام آموزشی و رفاهی برای استفاده دانش آموزان و همکاران سما کمک قابل توجهیکرده است. 


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته