دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 16:53
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر:

بسیاری از پیشرفت‌های کشور مدیون تفکر بسیجی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور، مدیون تفکر بسیجی است و امروزه بیش‌ازپیش نیازمند این تفکر ناب اسلامی هستیم.
کد خبر : 330811
DSC_8216 (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی ظهر امروز در نشست معرفتی استادان و دانشجویان بسیجی که با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه استاد و دانشجو دو عنصر سازنده در دانشگاه هستند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و با قرارگرفتن نام بسیج در کنار آنان، امکان پرواز به سمت اهداف عالی و آرمان‌های دانشگاه در سطوح مختلف امکان‌پذیر شده است.


وی ترکیب بسیج، دانشجو و استاد را امتیازی بزرگ، پرافتخار و تضمین کننده ارزش‌های والا دانست و عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: جمع دانشجویان و استادان بسیجی، نماد یک جمع مشخص‌کننده علم و ایمان هستند و قطعاً این دو بال، ضامن پرواز و تعالی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه این ویژگی‌ها و انتظارات از دانشجویان و استادان بسیجی، مسئولیت همه بسیجیان مخصوصاً بسیجیان دانشگاه را سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: دانشجویان و استادان در خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار و مظاهر انحراف و فساد هستند.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: یکی از وظایف ارزشمند بسیج دانشگاه، رفع هوشیارانه مسائل اساسی و چالش‌های جامعه با تحلیل و درک مناسب از اوضاع کشور و جهان است.


وی با بیان اینکه بسیج پشتوانه‌ای محکم، توانمند و قابل اتکا و اعتماد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: جدایی بسیج از نظام، خیال خامی است که برخی در ذهن خود می‌پرورانند تا به‌واسطه آن، زمینه اجراشدن نیات شوم، پلید و شیطانی استکبار در کشور فراهم شود.


عبداللهی افزود: به برکت هدایت‌ها و تحلیل‌های بسیار دقیق، نو و آینده پژوهانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری بسیجیان، این جبهه مقاوم و مستدام نظام، هر روز وظایف خود را نسبت به مردم و کشور، بهتر از قبل انجام می‌دهد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب