دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 15:04
قاضی‌مغربی:

دانشجویان شاهد نباید به جز درس‌خواندن دغدغه دیگری داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم تا دانشجویان شاهد بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند.
کد خبر : 330658
001.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، سعید قاضی‌مغربی صبح امروز در ابتدای جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: امینت امروز زندگی ما در ایران، مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده‌ آنان است.


وی خاطرنشان کرد: از زمان تصدی خود به‌عنوان رئیس این واحد دانشگاهی با رویکرد ولایت مداری خود و همکاران تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه‌ای دیگر نداشته باشند.


قاضی‌مغربی گفت: اگر این دید را داشته باشیم که دانشجویان فرزندان ما هستند در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد، بهتر می‌توان برنامه‌ریزی کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری افزود: اگر هدف آموزشی و پژوهشی در جهت نیاز جامعه باشد و فقط به بعد تئوری آن توجه نشود بهتر به نتیجه خواهیم رسید.


قاضی‌مغربی اظهار کرد: از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده با همکاری دفتر بسیج دانشجویی و نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه، دیدار هفتگی با خانواده‌ شهدا توسط استادان، دانشجویان و مدیران گروه است و هدف ما باید این باشد تا راه صحیح را به دانشجویان خود نشان دهیم. معتقدیم که یک دانشجو، بی آلایش، پاک و معصوم و به دور از هرگونه گرایشی فکری و حزبی است.


وی با تأکید بر ضرورت برگزاری مداوم این گونه جلسات از تعامل بیشتر بنیاد شهید و واحد یادگار امام استقبال کرد و گفت: هدف ما باید تکریم مجاهدت‌های این عزیزان، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و پیگیری مشکلات آموزشی و مالی باشد.


 در ادامه حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز گفت: همه از ایثار و از خود گذشتگی شهدای عزیز می‌گویند اما ایثار خانواده‌ آنان کم از شهدا نیست و خانواد‌ه‌ این عزیزان پای رهبری و نظام با تمام توان ایستاده‌اند.


به گزارش آنا، جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با حضور سیدمصطفی حسینی‌مزینانی معاون پژوهشی و فناوری، عبدالرضا فرهادیان معاون دانشجویی و فرهنگی، مصطفی محمدی مدیر فرهنگی و تعدادی از مسئولان هر دو سازمان و با هدف تعامل هر چه بیشتر برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته