دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پوریوسف خبر داد:

ثبت‌ نام 250 دانشگاهی در طرح خادم‌یاری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون حدود 250 نفر از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در طرح خادم‌یاری ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر : 330532
DSC_0003 - Copy.jpg

محمود پوریوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد بستر لازم به منظور بهره‌‌گیری از تمام ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج و ارتقای فرهنگ، ایجاد بستر لازم برای مشارکت فعال و حداکثری دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.


وی با اشاره به تأسیس دفتر آستان قدس رضوی و طرح  خادم‌یاری امام رضا (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: طرح‌ خادم‌یاران رضوی در بخش‌‌های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، درمانی و مذهبی  به ارائه خدمات برای محرومان و مستضعفان در استان می‌‌پردازد.


پوریوسف خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خدمت به ساحت نورانی امام رضا (ع) فقط محدود به حرم و بارگاه این امام نیست؛ بنابراین در این طرح علاقه‌مندان با تشکیل کانون‌های خادم‌یاری رضوی در مناطق مختلف کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه می‌توانند خدمات ارائه کنند.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از نظر نیروی انسانی بسیار کارآمد بوده و اساتید، دانشجویان و کارکنان شاخصی در زمینه مباحث فرهنگی و قرآنی دارد؛ بنابراین در زمینه آستان قدس رضوی و فعالیت‌های مربوط به آن می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها تلقی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی مسئله  حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی در جامعه است عنوان کرد: فعال‌کردن دفاتر آستان قدس رضوی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی می‌تواند گام مهمی در راستای دست‌یابی به این مهم باشد.


این مقام دانشگاهی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 250 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در طرح خادم‌یاری شرکت کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در ماه‌های آتی افزایش داشته باشد.


وی افزود: دانشجویان، اساتید و کارکنان علاقه‌مند واحد ارومیه می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به دفتر آستان قدس در دانشکده دامپزشکی مراجعه کنند.


پوریوسف بیان کرد: عادل اعظم‌انهر مدیر پشتیبانی نیروی انسانی واحد ارومیه به عنوان رابط دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در آستان قدس رضوی معرفی شده است.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیدعلی میرهاشمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
۰
باسلام بیش از شش ماه است که ثبت نام نموده وکد رهگیری ۶۶۲۰۰۵۳۶ را داشته ودو بار درکلاسهای اموزشی شرکت وچندین بار از طریق اقای مهراب بیگ واقای قمری در تهران پیگیری ولیکن هنوز هیچ اقدامی انجام نگرفته است لطفا در صورت امکان در دستور فرمایید کمی تسریع در امور وجذب اهتمام فرمایند کد ملی ۶۱۸۹۷۴۴۴۲۷ باتشکر
فاطمه روشن پناه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
۰
سلام من خواب دیدم خادم امام رضا بودم چگونه میتوانم خادم شوم
هلدینگ شایسته