دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 15:39
عظیمی:

حمایت مسئولان دانشگاه آزاد از طرح‌های فرهنگی ستودنی است

دبیر شورای قرآن و عترت(س) دانشگاه آزاد استان کرمان حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های فرهنگی به‌خصوص در حوزه قرآن و عترت(س) را ستودنی توصیف کرد.
کد خبر : 330412
IMG_8972.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، صبح امروز جلسه شورای قرآن و عترت استان کرمان با حضور کارشناسان قرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.


فاطمه عظیمی در این نشست با اشاره به اهمیت گسترش آموزه‌های دینی در زندگی بشر اظهار کرد: اگر بخواهیم در راستای تعالیم الهی و اسلام زندگی کنیم نیازمند زندگی بر مبنای آموزه‌های قرآنی هستیم.


دبیر شورای قرآن و عترت(س) استان کرمان اهمیت موضوع شناخت عوامل آسیب‌زا در تربیت دینی جوانان و دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدگاه اسلام به جوان و مرحله جوانی مبتنی بر نگاهی واقع‌بینانه و تصویری کامل از ابعاد وجودی زندگی انسان‌ها نشأت می‌گیرد.


فعال حوزه فرهنگی تصریح کرد: از نظر قرآن جوانی دوران قدرت و انرژی است و جوانان باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنند و وظیفه همه ما ارائه یک مسیر مشخص از آموزه‌های دینی برای موفقیت دانشجویان است.


عظیمی گفت: حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های فرهنگی به‌خصوص در موضوعات قرآن و عترت بسیار چشمگیر بوده و باید با تمام توان از این موهبت بهره ببریم.


کارشناس قرآنی، سیرت جوانان را پاک دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما ذاتاً انسان‌هایی مستعد دریافت آموزه‌های اصیل الهی و اسلامی هستند و باید با الگوسازی مناسب زمینه تربیت صحیح اسلامی آن‌ها را مهیا کرد.


وی عنوان کرد: نقش استادان دلسوز در شکل‌گیری شخصیت جوانان بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل شورای قرآن و عترت در زمینه به‌روزبودن برنامه‌های تربیتی توسط استادان برنامه‌های مدونی را طرح‌ریزی خواهد کرد.


عظیمی افزود: روز دوشنبه 12 آذر در 12 واحد و مرکز دانشگاهی استان کرمان و همزمان با سراسر کشور مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان، استادان و کارمندان انجام خواهد شد که نتایج آن پایان آذر اعلام و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


وی هدف از برگزاری این مسابقات را تمسک بیش از پیش جامعه به اهل‌بیت (ع) و قرآن دانست و گفت: بهترین راهنمای خوشبختی و رسیدن به سعادت برای مؤمنین بی‌شک آموزه‌های قرآن و رهنمودهای ائمه اطهار(ع) است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته