دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 15:11
عجم‌نوروزی خواستار شد؛

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده برای حضور دانشگاهیان در مسابقات قرآنی

دبیر شورای قرآن و عترت استان گلستان لازمه حضور هرچه بیشتر دانشگاهیان در مسابقات قرآنی را استفاده از تمام ابزارها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی دانست.
کد خبر : 322724

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلستان، حسین عجم‌نوروزی ظهر امروز از برگزاری جلسه هماهنگی شورای قرآن و عترت استان گلستان در ماه جاری به میزبانی واحد گنبد کاووس خبر داد.


عجم‌نوروزی با تأکید به اینکه مؤلفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فرهنگی و پرداختن جدی به برنامه‌های تأثیرگذار، به‌ویژه برنامه‌های قرآنی افق دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می‌دهد، از حاضران خواست به انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بیش از پیش و با جدیت اهتمام کنند.


دبیر شورای قرآن و عترت استان گلستان افزود: شیوه‌نامه بخش کتبی و شفاهی مسابقات قرآن و عترت مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده است برای حضور هر چه بیشتر استادان و دانشجویان در این ماراتن عظیم قرآنی، از تمام ابزارها و رسانه‌ها برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده شود.


بصیرتی در خصوص تفاهم‌نامه پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گلستان مواردی همچون طرح موضوع‌گذاری قرآن کریم، کارگاه تربیت قرآنی و راهکارهای آن، کارگاه زبان‌شناسی و تجوید، کارگاه شیوه‌های تدبر در قرآن، کارگاه روخوانی و مفاهیم قرآن، کارگاه آشنایی با کلیات مهندسی فرهنگی پوشش و نشست‌های تخصصی قرآنی در بین واحدهای استان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تا پایان سال اجرا شوند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته