دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1397 - 20:25

تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره)

مراسم تجلیل از تلاش کارکنان خدوم بازنشسته و بازخرید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.
کد خبر : 330043
027.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، سعید قاضی‌مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری عصر امروز در مراسم تجلیل از تلاش کارکنان خدوم بازنشسته، بازخرید و خانواده آنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: بدنه دانشگاه،کارکنان خدوم و صادق آن است و خداوند را شاکرم که یار و یاور صدیقی همانند شما را دارم و اینکه شما موفق شده‌اید این برهه از زندگی خود را با سربلندی پشت سر بگذارید به‌دلیل هدایت، حمایت و تشویق خانواده‌های شما بوده است و تلاش شما باعث شده تا امکانات واحد دانشگاهی خود را افزایش دهیم.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری اظهار کرد: افتخار من این است که از سال 1367 در واحد دانشگاهی هستم که با تلاش بلند مدت شما امروز تبدیل به یک دانشگاه حل مسئله شده است، بعضاً مسائلی به‌صورت ناخواسته به وجود می‌آید که بهتر است یکدیگر را حلال کنیم.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


قاضی‌مغربی هدف از برگزاری این مراسم را مستحکم‌تر شدن ارتباطات بیان کرد و افزود: امیدواریم که از تجربیات ارزنده شما بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


عبدالرضا فرهادیان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامیواحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری نیز در این مراسم گفت: در آموزه‌های دینی  و اسلام فقط انجام واجباتی از قبیل نماز، روزه، حج، خمس و زکات توصیه نشده بلکه کسب رزق و روزی حلال بسیار مورد تأکید بوده و کسب روزی طیب و طاهر بر هر زن و مرد مسلمانی واجب است.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که عبادت 10 جزء دارد و 9 جزء آن کسب روزی حلال است اظهار کرد: کسب روزی حلال در تمام کارهای عبادی تأثیرگذار است.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


فرهادیان افزود: در کشورهای اروپایی آمار طلاق در دوره بعد از بازنشستگی بالاست؛ بنابراین توصیه ما به شما رعایت اخلاق مداری و حقوق همسران خود در تمام امور زندگی‌ است و بر زن نیز واجب است که شوهر خود را با زبان نیازارد.


 تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد


به گزارش آنا، از جمله برنامه‌های برگزار شده این مراسم می‌توان اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی مهرورزی به سرپرستی محسن علیزادگان را نام برد. در پایان از کارکنان بازنشسته و بازخرید با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
Hasan
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
۰
اقدام جالب و پسندیده ای بود امیدوارم دانشگاه های دیگر هم همچین مراسمی برای کارکنان بازنشسته خود برگزار کنن
هلدینگ شایسته