دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 11:35
فرماندار رباط‌کریم:

رهبر انقلاب پرچمدار بسیج است

فرماندار رباط‌کریم عنوان کرد امروز رهبر انقلاب اسلامی، پرچمدار بسیج است.
کد خبر : 329297
DSC08858.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پرند،  سیدمهدی ساداتی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل، بسیج است که امروز پرچم آن در دستان باکفایت مقام معظم رهبری است.


وی افزود: امروز بسیج انسجام‌بخشی کشور، تقویت‌ زیرساخت‌های عمرانی و پاسخگویی شفاف و صریح به خواسته‌های مردم را در دستور کار خود دارد و هر جایی که بسیج در میدان بود، مشکلات به‌‌نحو مطلوبی کاهش پیدا کرد.


فرماندار رباط‌کریم بیان کرد: وجود شهدا در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب با پرچمداری بسیج، مسئولیت همه ما را دوچندان کرده و عهد و پیمانی که با امام بستیم، امروز مصمم‌تر از گذشته دنبال خواهیم کرد.


حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تأکید به فرموده امام (ره) که «بسیج، لشکر مخلص خداست» اظهار‌ کرد: بسیجی تقوای الهی دارد و خویشتن‌داری و ایثار از واجبات بسیجی‌بودن  است.  


وی در تعریف فرد بسیجی گفت: بسیجی کسی است که ایثار داشته باشد؛  خدااندیش   و  مؤمن باشد؛ اهدافش در راه خدا باشد و این میّسر نمی‌شود مگر اینکه در مسیر عدالت و  انصاف گام بردارند؛ چراکه  بسیج، برآمده و برخاسته از تفکر امام برای تحقق اسلام ناب محمدی است که امروز تمام‌قد در مقابل اسلام آمریکایی ایستاده  و از شرافت و تمامیت ارضی میهن اسلامی و  انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته